Acasă » Personal » Black Friday

Black Friday


De obicei vânez greşelile şi nu pot să sufăr măgăriile.

De data asta am vazut reduceri reale si consistente la produse pe care le urmaresc de mult. Asta nu inseamna ca am banii ( nu am crezut ca o sa se intample minunea unor reduceri reale) pentru a ma face fericit dar cred ca acest fenomen are un viitor si la noi.

Pana acum am vazut reduceri corecte la Altex, Emag, Oktal.

Sa cresteti mari si tari si sa veniti si la anul cu reduceri din astea. O sa ma pregatesc.😀

3 gânduri despre „Black Friday

  1. Lasa-ma sa te contrazic.Se pare ca si tu ai cazut in plasa black fraier,pardon black friday.Nu stiu ce ai urmarit tu,poate doar cateva cartii.Preturile de vanzare la asa marea reducere,sunt preturile reale de vanzare la acele produse.Un exemplu foarte simplu este televizorul pe care l-am cumparat eu de la domo cu 2299 lei iar la emag la mare reducere este la 2459.Spune-mi si mie unde este reducerea.Si ca sa te convingi,urmareste preturile in continuare,si o sa ai marea surpriza sa constati ca raman la fel si dupa black fraier,pardon nu stiu ce am,black friday. Hai nu te supara.🙂

  2. Nu as fi deranjat sa ramana la fel de mici/mari la produsele pe care le-am urmarit eu, de fapt pe asta si mizez neavand bani acum.
    Televizor 106 cm led de la 2200 la 1500
    telefon de 1300 la 1000
    telefon de la 1000 la 800

    Asta am urmarit eu… si o fac de 3 luni. teoretic nu am cum sa ma insel. Nu am zis ca sunt perfecti dar ca au reduceri reale la anumite produse, ceea ce este un pas inainte.🙂

Lasă un răspuns

