Acasă » Frustrări degeaba » Aşa am vrut.

Aşa am vrut.


Eu sunt unul din nenorociţii care nu au votat, tocmai ca nea băsescu să rămână încă niţeluş acolo sus. Nu am vrut sub nici o formă ca de-alde ponta şi antonescu să rămână singurei şi să şi-o frece reciproc de bucurie.

Nu-i o situaţie perfectă neiubindu-l pe  basesc, dar mi se părea cel mai mic rău posibil. Nu cred că sintagma băsescu ne-a futut în cur şi nea adus în halul ăsta se potriveşte având în vedere că pe bumul economic toată lumea-l iubea acum aceiaşi îl scuipă, dar eu încă sper că va mai da în câţiva din psd după care când i se va termina mandatul se va da în el cu aceeaşi furie.

Aş aprecia dacă şi-ar smulge reciproc jugularele niţel aerisind politica un pic, aş vrea să pot citi pe chipurile lor niscaiva spaimă în momentul când mănâncă rahat indiferent de apartenenţa politică, ştiind că pot fi daţi cu curul de pământ la un moment dat.

Acum vreau să văd dacă psd cu toţi ai lui vor spune… nu putem să facem nimic din ce ne-am propus din cauza nenorocitului de băsescu sau vor creşte salariile vor înzecii pensiile vor înmulţii şcolile şi spitalele, vor pune economia pe picioare şi fiecare român muncitor va avea minim 1500 euro pe lună.

Până la prima muşcătură serioasă eu vă las pe fiecare în durerea voastră. Noi să fim sănătoşi că de ei au ei înşişi grijă.

2 gânduri despre „Aşa am vrut.

  1. Ba,eu am votat cu „NU”,nu din acelasi principi,doar pentru simplu fapt de cum au procedat ca sa il dea jos.Astia doi sau vazut mari si tari,au profitat de taieri de salarii,pensii,etc,si au promis exact ce vrea romanul sa auda,dar prostul de roman nu gandeste pe termen lung,gandeste pe moment.Dar oricum asta a fost ultimul vot la care am fost.

    • „cum au incercat sa-l dea jos”… dar de ce e ultimul vot? Scarba de a vota nu are nimic de a face cu logica votarii in sine… mie altceva insa mi-ar place foarte mult…sa conteze votul alb….adica daca ies cele mai multe – voturile albe, de neincredere sa pice toata lumea si sa o ia de la capat pana iese ceva bun…dar nu cred ca o sa vad vreodata asa ceva😀

Lasă un răspuns

