Acasă » Personal » Cristian Constantin Poteras

Cristian Constantin Poteras


Domnului de mai sus care mi-a trimis următorul răvaș nu pot decât să-i urez toate cele bune.

Din scrisoarea de care vă zic, trimisă pe banii primăriei în prag de alegeri, cu un mesaj deloc personal rețin următoarele….

Conform unei legi din 2009, idiotul meu de administrator/presedinte de scara care a trimis acum niscaiva timp(ani) docomente pentru izolarea termica nu a fost destul de rapid. Tot aceasta scrisoare eu percep sugestia că domn’ primare SUGE  se ocupă și se va ocupa în continuare de bunăstarea noastră. Având în vedere că doar sugerează și nu este foarte clar și concis în scrisoarea dânsului . . . . pardon a primăriei am să-mi rezerv dreptul de ai transmite MUIE – în următorii trei ani sau patru dacă iese cumva primar.

Hai sictir boierule.

PS. Mi-am permis să-mi scot numele din scrisoare dar să-mi adaug semnătura sub forma unei poze mici cu dedicație. Al dumneavoastră cu o deosebită stimă…

7 gânduri despre „Cristian Constantin Poteras

  1. Ba sti ce este interesant la chestia asta ,iti da de gandit.
    Si deoarece as fi curios sa stiu cate din cele 1650 de cereri au fost aprobate si finalizate,nu imi ramane decat sa o iau(a se citi a merge)prin sector sa numar blocurile,caci de la astia nu primesti raspuns nici la cererea oficiala.Pariez pe vreo 300,si daca facem o aritmetica ii mai trebuie 4 mandate sa termine😀
    Apropo:”Blocul meu”este la a treia cerere depusa si mi-au izolat doar speranta!!!😀

  2. Daca ai fi vazut vreun afis de la nenea poteras… ai fi vazut ca a rezolvat fix 300 si ne invita sa votam cu cine trebuie ca sa le rezolve si pe restul…. adevarul este ca nu specifica cate mandate🙂

  3. hai ca am mai primit o hartoaga in usa ,tot de la Poteras,in care zice de 300 in curs de reabilitare.Si cel mai tare,citez „am reausit sa demaram cea mai mare investitie din Bucuresti-Linia de metrou Drumul Taberei,cu o valoare de jumatate de miliard de euro”:D
    Imbecilul asta o sa se certe cu Oprescu ,caci si ala sustine ca a demarat cea mai mare investitie,cand defapt Metrorex tine de Ministerul Transporturilor.
    Auzi jigodism,dupa ce scrie la hartoaga,faptul ca se bazeaza pe nivelul nostru de cultura ,ne ia la misto cu realizarile.
    Bine ar mai fi una lafel de buna „am rezolvat problemele grave ale cartierului Giulesti-Sarbi care trenau de 20 de ani'”
    Pe tot omul intreg la cap il invit la o plimbare prin cartier sa vedeti „probleme rezolvate”.Care face figuri si nu vrea la plimbare il luam cu japca la 12 noaptea cu Rolex la mana si il pune sa strige Muie Rapid.
    Deci de acord ….Hai Sictir Boierule

  4. Subscriu si eu.De unde mai pui ca azi am primit un telefon din partea safului de campanie ajigodiiei de mai sus si i-am taiat-o imediat.Nu ma intereseaza si nici nu aveti ce vb cu mine,Si domnisoara a parut foarte suparata ca nu am vrut sa vb cu ea despre maretele realizari a asa zisului primar.Oricum nu l-am votat acum 4 ani si nici acum nu o sa il votez dar tot el o sa iasa.Stiti voi cum se fac alegerile „libere”.

  5. La partea cu „stiti voi cum se fac alegerile libere” daca sugerezi ca se manaresc la urna sau numaratoare …. poate la tara… dar nici acolo nu cred. Am participat de 3 ori la procesul de votare. Odata ca sef de comisie la sectia de votare si de doua ori ca membru. Nu se fac magarii dar am o concluzie … „oameni ie prosti si multi”

  6. Cand o sa ne vedem,o sa iti explic.Stiu de la cineva,ca la alegerile trecute sigur au fost manarite.Mai multe detalii pe privat.🙂

Lasă un răspuns

