Acasă » Personal » Cadou.

Cadou.


Regulile de a scrie pe un blog simple şi de bun simţ, la îndemâna şi latitudinea fiecăruia.

Două ar fi de bază – să scrii bine şi des.

Bine este iarăşi un termen relativ şi depinde, pe lângă de cel care scrie şi de cei care citesc dar eu am să mă limitez la a scrie doar mai des şi chiar aş încerca să scriu o lună zi de zi ca să-mi pot scoate singur ochii că nu mă ţin de cuvânt.

Ca orice puturos notoriu o să încep de azi că-i ziua copilului şi cum mintea-mi este tot pe la vreo 10-15 ani, o să încep de ziua mea. 🙂

PS. Legătura cu titlul – Mamă, vreau cadou masa de biliard promisă dacă intru la facultate! 🙂

 

4 gânduri despre „Cadou.

  1. nimeni nu poate scrie tot timpul bine si cum ai spus si tu… depinde cine citeste 😀

    daca vrei sa scrii mult e bine, dar si mai bine e sa scrii chestii care se cauta, pentru a atrage traficul din google (asta nici mie nu-mi prea iese, decat intamplator uneori).

    daca vrei succes, trebuie sa injuri pe careva sau si mai bine sa-l faci pe altul sa te injure :))). altfel e imposibil sa faci blogging de calitate. am incercat eu si nu mi-a iesit 😛

Lasă un răspuns

