Acasă » Frustrări degeaba » D’ale audienței

D’ale audienței


O reporteriță de la România TV într-un supermarket

Reporterița: – Și vă pregătiți de viscol, faceți provizii?

Intervievatul: – Nu, iau ce am nevoie, un pic de aia, un pic de aia, poate un bax de apa în plus dar nu mă pregătesc pentru ceva anume….

Reporterița:– După cum ați văzut românii iau cu asalt supermarketurile și golesc rafturile pregătindu-se pentru apocalipsa……

Reacția mea: -WTF? 

5 gânduri despre „D’ale audienței

  1. Zapada asta nu este nici macar in TOP 10 din ce am vazut pana acum ,doar fac spume raspandacii de panica si halitorii de audiente pe seama prostilor si a babelor cretine amatoare de povesti stupide

    Si ca sa mai dam una

    Reprezentant INMH:
    De Luni este posibil sa se schimbe codul galben ,dar nu ne putem pronunta de pe o saptamana pe alta deoarece situatia se scimba de la o zi la alta in caz de ninsoare si viscol.Deci este posibil sa mai continue sau sa retragem codul.

    Titlu TV:
    Autoritatile nu stiu ce cod va fi de duminica seara

  2. M-am obișnuit până la dumnezeu cu tacticile de rahat ale televiziunilor dar să fii muist în direct … mai răruț 🙂

    PS mi-ar placea o lege care să-i oblige să pună pe imaginile sau filmele difuzate – clar și mare – ora și data când au fost făcute 🙂

  3. De pe feisbuc:

    Quote:
    Originally Posted by X
    Azi am fost martor la o tiganie marca Antena 1 si antena 3! Eram in Carrefour pe la 12 la raionul de legume. Acolo era si o echipa de la Antena. Evident, venise sa faca despre criza din magazine. Numai ca nu era nici o criza. Asa ca reporterul de Antena, insotit de un reprezentant al magazinului, a luat doi lucratori de acolo si i-au pus sa goleasca lazile de cartofi. I-au pus in cutii, jos. Evident, au filmat lazile goale, care imediat dupa ce a incetat filmarea au fost umplute la loc cu cartofii care asteptau linistiti pe un carucior plin cu saci! Iar acum vreo 20 de minute am vazut reportajul despre „criza” la televizor pe Antena 3 la stiri! Stiam eu de ce nu ma uit la stiri la marile posturi! Caci sunt convins ca nu doar Antena face asta. Plus ca e si interesul magazinelor sa bage frica in oameni, ca sa iasa la cumparaturi!
    Like · · Share · Yesterday at 3:00pm ·

  4. Trebuie neapărat să-mi fac și io un cont pe feisbuc…… neapărat! 🙂 Sau să mai trec pe la un super/extra/hyper/cel mai cel market la cumpărături

Lasă un răspuns

