Acasă » Frustrări degeaba » Câini eutanasiaţi

Câini eutanasiaţi


Cred că sunt printre puţinii care dau dreptate ambelor tabere. O lege sa votat, o pisică este aruncată de colo, colo prin diferite ogrăzi. Până o să ia cineva pisica de coadă o să-mi exprim şi eu opinia pentru că pot.

 

Aş începe prin a da la muie tuturor celor care vor să vadă câinii morţi cu orice preţ pentru că ” introduceţi un motiv aici – oricare este la fel de bun” .

Aş continua prin a da la muie celor care mor de dorul câinilor fără stăpân, bătându-se cu cărămida imaginară în piept precum că ei sunt miezul şi fac fix o pulă sau pizdă după caz, nefăcând decât să le dea apă la moară celor menţionaţi anterior.

În al treilea rând şi unul din cel mai feroce mod de a da muie aş vrea să-l dedic celor care contribuie prin inconştienţa lor la înmulţirea maidanezilor. Cretinii care nu vor să-şi castreze animalele şi puii îi dedică îngrosării armatei invicibile a maidanezilor.

Din start trebuie să menţionez că-mi plac animalele foarte mult. Am 3 pisici. La cine am reuşit am mai băgat pe gât o pisică sau un câine după posibilităţi. Am dus un maidanez foarte iubit de maică-mea la ţară la cineva şi trimitem mancare lunar şi ce mai este nevoie pentru acel animal. Pe lângă câinele personal şi idiot de la ţară se mai au în grijă vreo doi bagabonţi care păzesc de plăcere curtea şi o droaie de pisici. Evident din banii familiei. Cunosc cazuri de oameni care iubesc câinii şi şi-au luat vagabontul în casă având grijă de el.

După ce am stabilit cum ne eliberăm de tensiuni sexuale şi cui dăm muie să tragem şi o concluzie simplă şi de bun simţ.

Câinii fără stăpân  nu ar mai trebui să fie pe străzi indiferent de a cui e vina că sunt acolo şi cât de nevinovate le sunt sufletele, iar cei care vor să facă ceva ca aceste suflete nevinovate să nu crape şi au această posibilitate să facă ceva nu doar să dea din gură.

PS. Cei de la categoria 1,2 şi trei să ia bon de ordine.

Animale fericite vă doresc. Mulţumesc.

2 gânduri despre „Câini eutanasiaţi

  1. haide bre cum adica muie la toata lumea nu ma bag ,astept sa ia cineva o decizie ,da sa nu moara cainii dar nici pe strada.Ce ie atitudinea asta de posesor de bmw ’94 cu numere de bulgaria care injura pe toata lunea ,ba ca merg prea incet ba ca sunt pe strada in drumul lui.Pai ori vi cu o solutie ori scriem asa sa vomitam frustrari(degeaba)afara.
    Constient fiind ca imi voi lua si eu indiferent in ce categorie voi pica ,tre sa fiu de acord cu faptul ca ,daca acesta este ultima solutie aplicabila atunci fie merg cu ea la un viitor referendum.
    Astept un raspuns de la o „baba” din a doua categorie care se poate confunda usor cu a treia,si voi suporta toate injuriile pentru ca vreu sa merg seara linistit pe strada ,nu vreu sa calc in diverse chestii maro,vreu sa se joace copii in parc nu in pipi de caine,vreu sa merg pe bicicleta nealergat,si mai ales nu vreu sa imi asum nici cel mai mic risc de a fi muscat doar pentru ca este animalul stresat.Deasemenea „baba” trebuie sa imi ofere o solutie,alta decat aceea de a lasa cainii in continuare pe strada ca ne apara, pentru ca nu am vazut nicio statistica in care cresterea numarului de caini este invers proportionala cu numarul infractiunilor.
    Mai sunt multe de spus,astept provincia

    Disclaimer:cainii nu sunt vinovati!!!

  2. Nici mie nu imi place idea eutanasieri,dar cred ca ar exista alte metode de ai inlatura dupa strazii.Nimanui nu ii convine sa mearga pe strada si sa se trezeasca cu o haita de caini in spatele lui,latrand de mama focului (exemplu cei din fata blocului,ii stiti cu toti).Dar de ce nimeni nu zice de galagia pe care o fac cand se cearta sau se bat,spre exemplu astia din fata blocului,stau in fata unui gard si ii asteapta pe ceilalti sa vina sa se certe cu ei,dar nici decum sa treaca unul intr-o parte sau cealalta chiar daca lipseste o bucata de gard.Pe mine ma deranjeaza galagia pe care o fac,mai ales vara ca nu pot sa dorm noaptea linistit.Sunt pentru eliminarea lor dupa strazi dar nu prin eutanasiere,mi se pare cam barbar.

Lasă un răspuns

