Acasă » Personal » Subiectiv

Subiectiv


Din când în când totuşi trebuie să fiu obiectiv cu mine şi să-mi dau câte una după ceafă.

Acum ceva vreme mă ofuscam la titlul apărut într-o dimineaţă la Radu Branciu care-i mai miştocar de felul lui (am băgat şi io de seamă cu întârziere) dar am hăhăit 5 minute ascultând într-o dimineaţă la Guerilla cum făceau băieţii mişto de Michael Jackson spunând…. A murit fraierul…. şi io râdeam cu poftă…. 🙂

Oameni suntem, copii facem … spunea o vorbă……

Un gând despre „Subiectiv

  1. bai… americanii in general sunt niste ciudati, pentru noi. au niste gusturi aiurea rau, se imbraca ca dracu, se macheaza ca masa lu dracu si ca si cum nu ar fi suficient… mai au si moda aia handicapata cu ruj la barbati.

    in ceea ce-l priveste strict pe MJ, nu-mi pot da o parere… am crescut cu billie jean si thriler… pana mea, ma intelegi, imi place muzica lui si nu pot sa dau in el… dar oricum cateva pasarici la creier (in plus fata de altii) a avut omul..

Lasă un răspuns

