Acasă » Frustrări degeaba » Flori.

Flori.


Ce căcat  o să facă profesoarele şi directoarele cu atâtea flori? O să facă ca anul trecut- le aruncă sau le dau de pomană prin vecini.

PS. Niciodată nu o să ai notă mai mare  pentru acest buchet de flori. Nu are logică decât pentru florari.

3 gânduri despre „Flori.

  1. Sa-mi zici daca am voie sa injur pe blogul tau.
    Mi-am amintit de cum trebuia sa dam flori la toate cretinele de profesoare.
    Au facut bar din fosta florarie de unde luam de fiecare data pe 15 septembrie, 1 martie sau 8…

  2. Atâta timp cât nu mă înjuri pe mine fără motiv😉 – te afli într-un loc public unde-ţi asumi răspunderea pentru faptele mătăluţă…… pe mine unul nu mă deranjează

  3. Interesant cu locul public. Nu m-am gandit la net asa pana acum. De fapt a ajuns un mediu paralel pentru multi. O sa ajungem sa ne punem casca pe cap si o sa intram in realitatea virtuala in timpul liber. Acolo noi o sa fim cei mai frumosi si destepti dintre toti.
    Niste centauri, vorba lui Radu.

Lasă un răspuns

