Acasă » Distractiv » Loc de parcare.

Loc de parcare.


De obicei un loc de parcare în București este ceva sfânt apărat cu prețul vieții. Dacă găsești pe cineva în parcarea ta plătită la ADP sau nu, acel cineva trebuie omorât. Mai întâi totuși îi paradești mașina iar cand găsești proprietarul după ce l-ai umplut  de sânge și râzi de inima lui care se zbate singurică pe asfalt, îl ții de coloana vertebrală – exact ca într-o rundă mortal kombat și dându-i două palme peste creierii zdrobiți îi soptești suav – Mai faci?

 

Alții totuși sunt mult mai blânzi și te avertizează.😉

 

6 gânduri despre „Loc de parcare.

  1. Desi nu-l suport, Mircea Badea a explicat schema cu parcarea destul de bine.
    Eu parchez pe locul tau (neplatit), dar pe care tu-l consideri al tau prin traditie. Imi dai cu cheia sa zicem pe masina. Pai daca tu o sa parchezi mereu acolo dupa ce plec, tu cam ce crezi ca o sa ti se intample intr-o seara frumoasa de mai, vorba lui Banica Jr.!🙂
    Eu incerc sa evit actele de violenta, insa nu stiu cum as reactiona daca l-as prinde pe un nepot ca-mi zagarie masina. Eu zic ca in general in viata e bine sa nu faci rautati de genul asta pentru ca mai devreme sau mai tarziu, cineva o sa te subordoneze.🙂

    • Deși personal am un loc neplătit de parcare (stau cu numărul de ordine în buzunar de 3 ani degeaba pentru un loc de ADP) nu a trebuit niciodată să devin recalcitrant în mod deosebit pentru el.
      Orice aș face sau în orice stare aș fi, tind să nu mă răzbun/acționez direct sau indirect niciodată pe bunul omului – ci pe om direct, dar de preferat o vorbă bună pe cât se poate, indiferent de neînțelegerea pe care aș avea-o cu cineva.

  2. Incerc pe cat posibil sa nu ocup locuri de locatari cand sunt in vizita pe undeva. Niciodata nu blochez o alta masina parcata, pt ca stiu cum m-as enerva eu.
    Daca e vreo problema, sun la Politie. Altfel risc sa-i rup capul cocalarului si n-am chef sa intru la din culpa pentru orice amarastean.

Lasă un răspuns

