Acasă » Distractiv » Şefi de coşmar.

Şefi de coşmar.


Pentru că am stat ieri pe acasă am zis să merg la un film.

La Movieplex că acolo-i ieftin deşi au mai scumpit cu 2 lei biletul au mai pus şi ziua de joi la acelaşi preţ adicătelea 14,80 aşa că suntem chit. Avem un tip de treabă care de obicei termină munca pe la prânz şi cumpără bilete pentru toată gaşca. De data asta a nimerit şi a luat ultimul rând de sus care-i cel mai mişto din toată sala. Mai puţin vreo 3 locuri pentru că eram noi mai puţini🙂.

Partea haioasă e că până am ajuns acolo nici măcar nu ştiam la ce film merg. Ştiam doar că-i o comedie. A – şi am fost inspirat să iau cu mine o coală de hârtie care sa transformat într-un evantai minunat – javrele nu mai dau drumul la aerul condiţionat decât vreo 5 minute aşa că am fost singurul răcorit la finalul filmului.

Bă da filmu-i bestial. Ai parte de nişte explozii de situaţii comice de te leşină. Nici la Marea mahmureala II parcă  nu am râs cu aşa poftă. Şi da- JenniferAniston arată încă foarte bine.

Un gând despre „Şefi de coşmar.

Lasă un răspuns

