Acasă » Personal » ADP Sector 6

ADP Sector 6


Cu ceva timp în urmă mă dădeam rotund că ADP nu  se mișcă. În acest sens am făcut o plângere pe data de 11-06 la sugestia lui Bogdan către ADP sector 6.

Pe 14 copacul a dispărut dar tot nu aflasem din ce motiv.

 

Pe 29 am primit dovada că nu fusese un spiriduș ci cei de la ADP care totuși se mișcă nițeluș haotic.

Eu trimit sesizarea incidentului din data de 9 în data de 11.

Ei primesc sesizarea mea în data de 16?,  rezolvarea o efectuaseră pe data de 14 în urma unui apel telefonic….

Urmând exact datele pe care le am trag următoarea concluzie:

E bine să asculți și de sfaturile alcuiva din când în când.  Locatarii sunt nesimțiții care nu anunță incidentele. ADP sector 6 este cel mai rapid serviciu existent în  slujba cetățeanului!?.

Acum eu doar mă întreb ce rahat făcu e-mailul meu astea 5 zile? Google cu serviciie lui de 2 bani și pline de birocrație.😉

– și de ce o hârtie a reușit să fie scanată abia după 13 zile?

PLM.

Un gând despre „ADP Sector 6

  1. posibil ca astia de la sect 6 sa stea mai prost cu tehnica. baga numarul de telefon in agenda, sa-l ai pentru data viitoare🙂

    ai mei, de la sectorul 4, reactioneaza mult mai bine la emailuri🙂

Lasă un răspuns

