Acasă » Personal » Iarna.

Iarna.


Mie-mi place iarna.

Dacă ieri la cinci, eu am citit 39 de grade la umbră, nici nu vreau să ştiu câte grade au fost la 12-14. La meteo se anunţaseră 36. Probabil în corturile cu aer condiţionat.

PS. Aţi văzut cum atrag aceste corturi miliţienii graşi? Ca căcatul – muştele. – intenţionat-

 

7 gânduri despre „Iarna.

  1. Mie mi-a aratat 55 pe bord,dar cand am vrut sa imortalizez momentul m-am trezit ca nu mai merge camera foto,cred ca din cauza caldurii.Dar ma simteam ca la 60 si ceva in masina,clocoteam. 🙂

Lasă un răspuns

