Acasă » Personal » Furtună.

Furtună.


Ieri seară când mă întorceam în Bucureşti am prins de la Băneasa cea mai tare furtună pe care am prins-o eu vreodată la volan. Bătea vântul de îndoia literalmente copacii. Apogeul furtunii l-am prins în Crângaşi când nu mai vedeam la maxim 2 metrii în faţă. Am ieşit cu plăcere din nenorocirea aia de zonă inundabilă- apa era deja până la bordură – canalizarea eficientă. Am avut totuşi noroc că furtuna venise din Militari către Băneasa şi eu nu am avut maşina în parcare. Azi dimineaţă am găsit două urmări mici.

Un copăcel.

Şi o nouă modalitate de reclamă – cu ecran pivotant. ( e clar cât de puternic a fost )

 

Un gând despre „Furtună.

  1. La ce uragan a fost,am scapat ieftin,ma asteptam sa fie mai rau,dar se pare ca cineva a ancorat copacii mult mai bine.🙂

Lasă un răspuns

