Acasă » Personal » Cald, monșer, cald….

Cald, monșer, cald….


Afară cald, în suflet cald, în simțiri și mai cald.

În timpul frigurilor  ce au fost saptămâna trecută, multimilionar, cum ma aflu, am dormit un week-end la munte în frig și m-am căptușit cu o viroză de toată săptămâna. A început cu un frig brusc în oase. Luni și marți am fentat cu nurofen și coldrex. Miercuri nu sa mai putut și am ajuns la doctor care a spus- stai bă că nu mori. Corect! Miercuri – Joi și Vineri la pat cu 38,5 care nu a vrut să scadă neam decât după 2 zile de  aspirină, ceai, frecții și niscaiva supozitoare rectal. Antibiotic -lejer, nițel ketotifen și un pic de tador pentru durerile intense de cap cu ocii ieșiți din orbită și gata.

Pentru că mi-am revenit am zis să sărbătoresc cu un pic de ștrand. Am descoperit unul mititel între blocuri, pe Uverturii.

De 15 lei capeți intrare, șezlong de lemn, acces la baltă ( un singur bazin de 1,8-2,5 metrii adâncime) rece, WC – curățel, niște duș – că-s 3 toate, nici un vestiar dar ai precum am spus WC.

Nu capeți fițe, nu capeți romi – de orice culoare-.Sau poate am avut eu noroc până acum.

Prețuri nici prea mari – dar nici degeaba. 2.5 un mic. 5 lei o doză de bere. O cafea  de automat de băuturi NessCafe 4 lei. Un pic cam mult. Nu ai voie cu produse din afară! Cred că 30% din cei intrați au respectat regula asta.

De 15  lei stai toată ziua. De la 9 la 01. Încontinuu sau cu pauze. Poți să vii 3 ore dimineața și 3 seara – pe același bilet!

Acum sunt în pauză. Căldură mare monșer…..

2 gânduri despre „Cald, monșer, cald….

  1. Si eu care ma pregatisem sa dau de baut in cinstea ta …… .:)
    Strandul ala este de multi ani acolo,si merita sa te duci,dar pe asta cu beletul ca poti sa pleci si sa te intorci nu o stiam,poate o fi acum de cand este criza.

    • De multe ori cunosc toate cotloanele altui cartier şi nu ştiu ce am în spatele blocului….. Teoretic ar trebui să scrie pe bilet – valabil pentru o intrare sau pentru toată ziua….. sunt totuşi lăsate neclare. Exact ca la piaţă unde nu au preţurile afişate pentru că tocmai le schimba – se şterseseră, sau a bătut vântul într-o zi senină şi asta e. Se mai uită şi la faţa omului :))

Lasă un răspuns

