Acasă » Distractiv » Marea mahmureala 2

Marea mahmureala 2


 

 

 

In sfarsit o comedie care face toti banii, chiar daca nu te duci la reducere ca mine.

Nu am mai ras in halul asta de pe la Ice Age.

Nu am decat 2 recomandari:

1. Daca ai baut multe lichide – pisa-te inainte ca sa nu faci pe tine.

2. Ai grija ce mananci si bei in timpul filmului ca se rade enorm/spontan si poti face accidente cu carul.

PS. Du-te sa-l vezi cat mai repede.

 

6 gânduri despre „Marea mahmureala 2

  1. Sa intelegem ca ai baut ceva inainte,pardon,am uitat ca nu bei nimic ca este scump,dar de halit,ai halit si tu ceva floricele de ti-au ramas in gat.😉

  2. Am beut numa apică. Din cauză că nu consum alcool. Și dacă haleam floricele sigur nu mai apucam să scriu postul ăsta, mă înecam de la atâta râs, tu te-ai fi bucurat în exces de răul altuia și așa ceva nu permit.🙂

  3. Nu ma refeream la alcool,dar ma rog fiecare intelege ce vrea.Si chiar nu am ras cu atita pofta cum am ras la primul,nu a fost nici ffffffoarte,dar nici prea.Intelegi tu.😉

  4. Este evident faptul ca nu ne asemanam la gusturi😉 .Mai futut atata la creieri cu berea si vinul in sus si in jos incat am devenit sensibil :))

Lasă un răspuns

