Acasă » Distractiv » De modă veche.

De modă veche.


Eu nu pot întelege petrecerile nud ca cea prezentată de Fulgerică.

Dupa mine, deschiloțarea duce întotdeauna la sex. Invariabil la sex.

Nu văd posibilitatea logică de a juca Call of duty cu pizde la stânga și dreapta ecranului. Dacă „domnișoara”” de lângă tine confundă joystick-ul cu penisul tău erect? De fapt nu văd cum poți să stai cu ea culcată.

Variantă. Acest tip de petrecere este frecventat numai de impotenți și frigide altfel fiind inexplicabil.

Eu înclin însă să cred ca sunt de modă veche – ne  futem sau ne jucăm?

Dacă vreți să mă chemați la un astfel de party, o să fiu stindardul petrecerii.

Un gând despre „De modă veche.

  1. Cred ca astia erau ratati societatii,gen tocilarii universitatilor,aia de nu reuseau sa si-o traga cu nimeni,ca restul si-o trageau de mult si lasau la o parte jocurile.Nu fac asa ceva si la noi,dar cu piese de calitate,am eu o lista. 🙂

Lasă un răspuns

