Acasă » Personal » Inception.

Inception.


Deabea aseară l-a văzut. Ca de obicei cu foarte mare întârziere față de restul. Deși la acest film toți prietenii mei indiferent de apartenență politică și grad de inteligență au spus în cor ” Mamă ce film mișto…”

Fix pula. Mie mi sa părut slăbuț și căcăcios –  Shutter Island este de 10 ori mai bun. Concepții… Gusturi…..

 

 

8 gânduri despre „Inception.

  1. Mai dezamagit total,ai si tu niste gusturi sa te c… il ele.🙂
    Recunosc inca nu am vazut Shuter island,dar inception mi se pare cel mai bun film de anul trecut.

    • Știu… și eu aș avea visul cu căcatul în gustul oamenilor.😉

      Concret. Ce ai văzut tu excepțional la Inception? Poate am fost neatent total și de aia sunt deziluzionat. Luminează-mă cum poți tu… în 2-3 cuvinte.

  2. Filmul in sine este exceptional,mai ales treaba cu intratu dintr-un vis in altul este intereseanta,mai ales ca eu am patit-o o data.

  3. Te-a facut in sange ,esti la pantaloni scurti.Clar ca nu mai ai replica
    P.S.Si mie mi s-a intamplat de trei ori ….si jumatate,aici am fost trezit din primul vis de unu din al doilea vis.

Lasă un răspuns

