Acasă » Personal » Facebook is shit?

Facebook is shit?


Nu am cont, în consecinţă  nu ştiu cine este de vină – Facebook sau utilizatorul acestuia?

Primesc din când în când câte o invitaţie de la unul sa altul să-i văd pagina. Pentru acest lucru ar trebui ca şi eu să am şi eu cont,  lucru care nu se va întâmpla. Prima dată vine acest anunţ de la acceptul utilizatorului de facebook  de a i se folosi lista de messenger pentru anunţ – bănuiesc eu, deoarece mai mult de adresă de mess sau gmail nu am, dar de la al doilea anunţ încolo trebuie să-i umplu tot utilizatorului frigiderul de carne sau pot sării direct la Facebook is shit?

8 gânduri despre „Facebook is shit?

  1. da, n-ai cum sa opresti avalansa de cereri de prietenie. pai si daca iti faci cont tot degeaba ca atunci vei primi mai multe maluri. asta e raul cel mai mic! 😀

  2. Ba,pe mine ma batea un gind sa scriu despre aceasta prostie,numita facebook,dar mie ca jignesc prea multa lume din jurul meu,pentru ca ias cataloga intr-un fel pe toti.Vezi ca in josul pagini ai acolo un butonas unde dai click si te scoate din baza lor de date si nu mai primesti astfel de emailuri de la toti.eu unul am facut-o de mult si nu imi trimite nimeni asa ceva.De acord cu tine,facebook is shit,si cam cei care sunt pe el. 🙂 Hai ca am facut-o. 🙂

  3. @silviunebunu

    Nu e nimic rau in faptul ca nu-ti place Facebook sau ca il consideri shit, dar sa spui ca toti cei care au conturi pe el sunt shit, asta este o idiotenie colosala. Fara indoiala ca sunt multi loseri pe internet in ziua de azi, peste tot, pe toate paginile,bloguri sau forumuri, dar nu putem sa generalizam despre ceva in parte precum ai facut tu. Ok, am spus ce am avut de spus. Presupun ca acum trebuie sa ma astept numaidecat la un comentariu din partea ta unde imi vei spune ca si eu sunt shit. Go ahead…

  4. Nu iti spun ca esti shit,dar nu vad de ce toata lumea este inebunita dupa o prostie care te face sa stai toata ziua in fata calculatorului sa te uiti la toti fraieri.

  5. Daca o persoana chiar face asta, adica sta toata ziua la calculator pe Facebook atunci persoana respectiva e dusa cu pluta, dar asta in nici un caz nu e „vina” Facebook-ului ci a prostului care sta belit in monitor 12 ore pe zi. La fel este valabil si pentru cei care au cate Nshpe sute sau mii de asa zisi prieteni prin lista, pentru ca dau add la tot ce misca. Nu i-am inteles niciodata pe astia. In schimb sunt persoane care au in lista prieteni adevarati din viata reala si membri de familie care stau departe si cu care nu se vad des. Nu e nimic rau in a intra din cand in cand pe FB si a mai socializa cu persoane cunoscute, schimba poze, mesaje, noutati,sta la o vorba doua dupa care, log out. Asa vad eu o folosinta normala a FB, nu adormind cu capul pe tastatura la 3 noaptea holbadu-te la ce a mai scris Xulescu din Kuala Lampur pa care nici nu-l cunosti. 😆

  6. Pingback: Film de închiriat. « W T F ro

Lasă un răspuns

