Acasă » Personal » Pensia militară.

Pensia militară.


Stau într-un bloc care odată a fost destinat exclusiv militarilor. Discuția despre tăiere pensiilor de militar este deci unul la modă. Azi plătind întreținerea era unul rupt de beat și unul treaz amândoi supărați foc. Ăl băut mort avea mai puțin cu 900 lei la pensie, ăl treaz mai puțin cu 1600 de lei. Dădeau vina pe ăl de l-au votat…..

Io plătind cuminte mă gândeam …dacă-mi oprește mie 1.600 lei din salariu tre’ să mai vin cu bani de acasă zic….dar lasă-i mă, că-s amărâți….pula mea…..

Și mă mai gândeam la un unchi, să-i fie țărâna ușoară, avea pensie de contabil și un supliment de veteran de război de 300 de lei…. deci nenorocit om să se lase el pușcat pentru mai puțin de 100 de dolari pe lună….

dar lasă-i mă pe tinerii pensionari că-s amărâți și au viață grea mă…. pula mea…..

5 gânduri despre „Pensia militară.

Lasă un răspuns

