Acasă » Personal » Religioşii….

Religioşii….


Sunt o specie aparte. Probabil specia din cauza căreia dacă un ateu nesimţit ca mine, ce ar încerca să fie mai iubitor de preafrumos şi preasfânt nu reuşeşte…

Păi dacă administratorul-administratorii acestui blog nu au murit şi tind să cred că sunt bine sănătoşi deoarece cel puţin pe 9 ianuarie au mai publicat câte ceva înseamnă că sunt bulangii. Adică se ard în cur între ei, zic.

Altfel comentariul meu deosebit de jignitor ar fi trebuit să apară şi să fie combătut cu argumente cel puţin logice, eu să fiu pus la pământ, şmotruit în public ca un păcătos nesimţit ce mă aflu.

Rămâne cum am stabilit, când o să vă transformaţi în prinţese să treceţi şi pe la noi să vă futem. Amin. Dumnezeu să vă apere şi să vă aibe-n pază căci sunteţi mulţi şi rătăciţi rău.

Articolul cu pricina.

8 gânduri despre „Religioşii….

    • Presupun că nu ai înţeles, că m-am exprimat mult prea ambigu. Dacă doar mă iei la mişto, de data viitoare te înjur direct.

      Există acel articol la care am făcut trimitere unde comentatorii indică că este mai bine să te rogi decât să te duci la spital legânduse de un nenorocit de card de sănătate care va devenii obligatoriu….

      Uite şi un citat din articol:

      „Cat pentru crestini ii sfatuiesc, ca atunci cand sunt bolnavi, sa cheme preotii Bisericii, asa cum ne invata Scriptura si sa ceara sanatate prin rugaciunile de la sfantul maslu. Ne-a dat Dumnezeu acest remediu. De ce nu il folosim?”

      Cea ce mie mi se pare de o tâmpenie absolută. Am încercat să subliniez acest fapt printr-un comentariu care nu a fost aprobat, de unde şi restul articolului….
      Capito?

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA capito,nu faceam misto de tine,nici nu am citit articolul respectiv ca era prea mare si ma plictisea,am citit altceva de pe acolo.🙂

  2. Unii dintre credincioși au cam devenit fanatici. Și se luptă ei acolo în prostia lor, fie că au fie că nu au vreun argument. Dacă le spui, uită de Dumnezeu pentru vreo 5 minute, timp în care te înjură de te spurcă, apoi continuă cu ale lor…

Lasă un răspuns

