Acasă » Distractiv » La mulţi ani !

La mulţi ani !


MIE.🙂 şi numai mie…..

Nu sunt născut azi.

Nu mă cheamă Ion.

Nu am implinit nici „Ţ” ani pe blogul ăsta, nici „Ţ” mii articole nici „Ţ” mii unici.

Nu sunt mai credincios.

Am fix un an de când nu mai consum Alcool, Cafea şi Tutun sub orice formă ale lor.

Nu am aplicat nici o reţetă minune.

Bilanţul:

Pro

Rezist mult mai bine la efort – mă recuperez mai rapid.

Am simţurile :olfactiv-papilo gustativ,  înapoi- cine a mai făcut acest lucru ştie despre ce vorbesc.

Am mai mult timp liber. Mai mulţi bani pentru mine. Am sănătatea muuuult mai bună.

Contra

Dacă cu cafeaua şi alcoolul mai e cum mai e, cu ţigara este grav, nici acum nu am zi fără să mă gândesc la cât de bună este o ţigară.

A se nota că eram consumator exagerat din toate trei categoriile – 3-4 cafele, 4-5 beri, 2 pachete tutun zilnic!

Psihic deabea acum pot spune că-mi revin.

Socializarea este mult redusă din punctul meu de vedere. Ieşirile fără un scop clar distractiv- biliard, piscină, ping-pong, film, etc   sunt nule.

Restaurant, terasă, discuţii de amorul artei sunt deasemenea nule mai ales din cauza lipsei de aport alcoolic din partea mea,  nu mai intru în rândul lumii şi nu mă mai înţeleg cu ei.

Se diminuează numărul de „prieteni” din aceleaşi considerente.

Sunt mult mai rece din punct de vedere psihic şi sentimental…… nu că aş fii fost vreodată deosebit de cald şi iubăreţ.

Nu mă mai impresionează deloc oamenii fără bani dar cu viciile menţionate mai sus.

Încă o dată la mulţi ani MIE!

10 gânduri despre „La mulţi ani !

  1. Ba la sa balivernele astea ca nu tine,ca te simti mai bine si ca nu stiu ce.In primul rand nu esti bolnav,poate decit cu capu,in al doilea rand nu te-a dat nimeni la o parte,te-ai dat singur la o parte si iesi nu mai cu cine vrei tu,asa ca afirmatiile alea nu tin.

    • Nu am spus că sunt bolnav, am spus că sunt mult mai sănătos.
      Nu am spus că ma dat cineva la o parte, am spus că nu mă mai integrez.
      De ieșit am ieșit întotdeauna numai cu cine am chef, de ce ar trebui să ies cu cineva din obligație?

      Nu mă plâng de nimic, doar prezint faptele….. de fapt plâng după o țigară garnisită cu o bere și tapetată cu o cafea bună dar asta-i altă poveste.🙂

  2. Din cite stiu eu tu faceai un tratament pentru stomac,nu te mai integrezi tot ca nu vrei tu,iar cu iesitu nu mai iesi cu cine ieseai inainte,acuma iesi numai cu cine nu se ia de tine ca nu bei o bere sau un pahar de vin.Nu te retine nimeni sa bei o bere,sa sti ca se poate si fara tigari,dar asta este un pretext de al tau sa nu bei.

    • Uite cum stă treaba,din nou, de data asta cu martori.
      La mine o bere nu funcționează, ci de la 3-4 în sus.
      Un pahar de vin nu are farmec, ci o sticlă.
      Astea două chestii atrag neapărat pofta de a fuma. NU VREAU să mai fumez.
      Fiind un om al exceselor nu am decât 2 variante – beau și fumez cât am chef sau DELOC. Am ales varianta 2.
      IES cu oricine. NU mă interesează părerea nimănui despre mine. Dacă mă deranjează cineva – îl ignor cu poftă.
      Evident că toate astea le știi, dar vrei să mă enervezi.

      PS. Mâine dimineață la 7,45 plecarea la Paradis. Te bagi?

  3. Chestiile astea cu nu pot sa beau o bere decitn 4-5 ,etc,sunt pretexte,avem un prieten comun care facea asa acum citiva ani,si a putut sa o lase mai moale,dar haide sa o lasam asa cum este ca putem continua mult si bine.Problema ta este ca nu poti sa accepti sa te critice cineva si adevarul te deranjeaza.Mersi de invitatie dar sti foarte bine ca nu pot sa onorez asa ceva ca muncesc,sau era la misto sa nu zici ca nu mai invitat.?🙂

    • Îmi pare nespus de bine că mă cunoști mai bine decât o fac eu. Dacă eu știu că am un defect fiind exagerat de fel și recunosc acest defect al meu, știu că nu merge cu o bere așa de poftă, cum pula mea știi tu că este un pretext și la ce mi-ar folosi acest pretext, poți a-mi lumina ziua și să mă faci mult mai fericit cu o explicație?…..

      Ce înseamnă a nu accepta critica? Nu te las să zici ce ai de spus? Sau ar trebui să nu ripostez când mi se pare ceva incorect sau neclar? Să nu-mi apăr punctul de vedere cu argumente și să las ideiile fixe ale unuia sau altuia să mă cuprindă suav?

      Adevărul nu mă deranjează niciodată.
      Poate să mă enerveze. Ca de exemplu aseară am dat 100 lei șpagă pentru deblocatul roții în Sinaia. Mă oftic din greu, evident, dar nu mă deranjează ca adevăr.

      Singura parte proastă este că există adevăruri logice și concrete – benzina peste 5 lei litrul, apropo ce ziceai de mașină?🙂

      și adevărurile de tip generalist „popular” – e bine să te însori ca să nu trăiești în păcat, dumnezeu te apără de rău…. na… chestii de genul ăsta.

      Dacă ai un singur exemplu în care adevărul m-a deranjat – nu enervat, umplut de spume, bucurat, etc… lovește-mă…..

      Nu știam sigur dacă muncești, din când în când mai ești și liber…..

  4. Ma le lasasem si eu da’ acuma na ca tre sa recunosc ca mai trag cate o tigara doua pe la colturi si numa 2 cafele de bauta canci,da tocma ca sa nu ajung ca voi doua babe care isi dau cu umbrelea in cap…
    Sper sa nu deranjez…

  5. Ba ma bucur ca te-am scos din pepeni nitel asa,si gata nu imi mai raspunde ca o tinem asa pina la vara.Dar spunemi si mie te rog,unde ai parcat in sinaia de ti sa blocat roata ca sa nu fac si eu la fel cind o sa ajung pe acolo.Mersi.🙂

    • Păi pe spaţiul verde de lîngă trotuar care nu este nici curte nici trotuar dar este un loc bun de scos şpagă la 11 noaptea.Vina este în exclusivitate a mea dar nu mă pot abţine să nu-i jignesc pe prea fericiţii angajaţi ai primăriei Sinaia. Care au început discuţia cu – Ştiţi, nu încurcaţi pe nimeni dar hotărârea 88 a primăriei……. cum o rezolvăm? Dacă nu eram obosit mă ţigăneam cu ei frumos şi nu le mai plăteam nimic, oboseala mă făcea nervos şi ca să nu fac vreo prostie am dat şpagă 100 lei de maşină. Amenda pe bune ar fi fost 200. Vorba lui Boby, dacă aveam un flex le lăsam alea tăiate acolo ca să mă caute şi să dovedească că eu le-am tăiat. Să-i futem!

Lasă un răspuns

