Acasă » Distractiv » Paradisul Acvatic.

Paradisul Acvatic.


Şi nu e rău deloc. Am fost sâmbătă la Braşov în locaţia mai sus numită. Întradevăr a fost foarte bine. Ce vă pot spune eu şi nu apare destul de explicit la ei pe site.

Minus.

– Wireless –  nu a funcţionat cât am fost eu pe acolo.

– La etaj porţiuni de gresie alunecoasă.

Plus.

– Relaxare, relaxare, relaxare.

– O curăţenie exemplară cum de mult nu am mai văzut.

– Toate funcţionau ireproşabil (cu mica excepţie de mai sus).

– Vestiar aerisit  cu o mulţime de cabine pentru schimbat.

– Mâncare foarte bună cu preţuri rezonabile.

* 2 persoane  pentru o zi cu două mese şi un masaj de căciulă, saună cât vă ţine  , jacuzi şi bălăceală la discreţie  la vreo 220 roni. A, şi să nu uităm de relaxare, relaxare, relaxare.

Pozele lor sunt mai frumoase dar să pun şi eu câteva.

PS. Şi o sugestie pentru cel-cei care deţin Paradisul –  vrem unul şi lângă Bucureşti dacă-i posibil. Promit să-i scriu lu’ Moş Crăciun………

7 gânduri despre „Paradisul Acvatic.

  1. „dacă mai prind bani de cheltuit o să mă mai destrăbălez de câteva ori iarna asta…” Sa inteleg ca ai primit o mostenire ceva de te-ai riscat sa te duci,ca daca iti ziceam eu sa mergem te dadeai lovit. 🙂

  2. Pingback: Zi frumoasă « W T F ro

Lasă un răspuns

