Acasă » Personal » Mai poftiţi pe la noi!

Mai poftiţi pe la noi!


Uite o mulţumire care nu se potriveşte peste tot. De două zile am treabă pe la farmacie. Am răcit niţel şi-mi curge nasu’ cu drag deci am nevoie de picături. Dacă nu aş fi uituc din naştere nu aş mai cumpăra zilnic.

Cu ocazia asta am remarcat un obicei  prost al celor de la o farmacie Dona de lângă mine. După ce se achită exemplar de sarcinile de scârbici o strică cu ” Mai poftiţi pe la noi!”.

Peste asta se trece uşor, dar dacă ai auzi urarea asta pe la funerară ceva?

4 gânduri despre „Mai poftiţi pe la noi!

  1. Ba eu cred ca tu te-ai imbolnavit cu un motiv nu asa oricum.Stii tu la ce ma refer,ca doar esti baiat destept ce mama naibi.🙂

Lasă un răspuns

