Recensământ 2011 #2


Am un unchi plimbăreţ şi de curând accidentat pe care recenzorii nu l-au prins acasă şi mă roagă… Bă nepoate PLM, bagă şi mie un recensământ online.

Io iau ca un nepot cuminte ce sunt şi printez formulare, completez, scanez mai citesc o dată regulamentul şi când colo ce să vezi?

  1. modalităţi de transmitere a formularelor completate:
  • a. formularele completate şi semnate olograf se pun în plic şi se expediază la sediul primăriei sectorului Municipiului Bucureşti în raza căreia se află locuinţa ce reprezintă reşedinţa persoanei;
  • b. formularele completate şi semnate olograf pot fi scanate şi transmise prin e-mail la primărie la adresa specificată;
  • c. formularele completate şi semnate olograf pot fi transmise la primărie prin fax la numărul specificat
  1. persoana care optează pentru una din metodele de la a), b) sau c) este OBLIGATĂ să transmită prin e-mail primăriei sectorului corespunzător al Municipiului Bucureşti intenţia de folosire a uneia dintre metode pentru a putea fi luată în evidenţă în mod corespunzător şi să nu mai fie vizitată de recenzor, respectând următorul model:
  • Nume, prenume
  • Adresa poştală
  • Adresă e-mail, număr telefon ;
Păi cum pula mea vine asta mă ăştia cu recensământul pulii mele?
Să dau mail muiştilor ca să-i anunţ că le-am trimis un mail? =))
Artă şi precizie. Cât mai este un salariu de bugetar cinstit?
LE. Au crăpat şi mailurile care le-au pus la dispoziţie. La aproape 50 milioane de  euroi, măcar un mail capabil?